باکس ایران زمین

برداشت های rezabux24

از باکس ایران زمین

جهت مشاهده برداشت ها روی لینک زیر کلیک کنید

 

buxiranzamin.com/forum/showthread.php

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

rahimabadi 
ساعت2:31---30 تير 1393

با سلام و درود...

جدیدا تصمیم گرفتیم به وبلاگ عزیزان سر بزنیم و از متدهایی که در جذب زیرمجموعه به کار میگیرند اگاه بشویم که در نهایت مطالب را جمع بندی و در اختیار همگان قرار بدهیم تا همه بتوانند زیرمجموعه جذب نمایند...

وبلاگ زیبایی دارید

موفق باشید مدیریت باکس ایران زمین

 

با عرض سلام

با تشکر از ابراز لطف و محبت شما مدیر گرامی جناب رحیم آبادی ، امیدوارم تونسته باشم کمکی هرچند کوچک در جهت پیشرفت باکس ایران زمین انجام داده باشم.

 

با سپاس فراوان



Arezoo 
ساعت14:34---14 تير 1393

سلام

در مورد سهام باکس ایران زمین چیزی میدونید؟

سود ماهانه ش چقده؟ بخوام بفروشیم چقد میخرن؟

مرسی

 

با عرض سلام

 

سهام در ایران زمین برای برداشت موجودی شما جزء واجبات هست ، از بابت هر یک سهام ماهیانه 100 تومان به حساب جاری شما و 50 تومان به حساب سپرده شما واریز میشه

 

درباره فروش اطلاع کامل ندارم ولی در خود پنل کاربری قسمتی هست برای خرید و فروش سهام بین کاربران میتونید ملاحظه بفرمائید./

 

با سپاس فراوان



شهره
ساعت22:07---9 تير 1393

سلام

عالیه،پ

با همین شرایط تو سایت مریتاهم زیر مجموعتون شدم

دنبال یه باکس معتبر هم هستم که به به لیستم اضافه کنم بذارین انتخاب کنم تو اونم زیر مجموعتون میشم

 

سلام

ممنون از شما ، فقط لطفا نام کاربری که باهاش عضو شدید هم لطفا بفرمائید ممنون میشمچشمک

احتراما اگر در فام باکس هم عضو نیستید به نظر من الان جزء بهترین هاستخنده

 

با سپاس فراوان

 



شهره
ساعت15:21---7 تير 1393

اقا رضا برا منم قواعد آرمینو قبول میکنی؟؟؟
من هم زیر مجموعتون شدم

 

با عرض سلام

شرمنده از بابت دیر پاسخ دادن به شما ، احتراما مستحضرید  که ارزش کلیک زیرمجموعه مستقیم در ایران زمین 2 تومن هست و اگر شما مایل باشید و 30 روز کامل کلیک هاتون رو انجام بدید خوشحال میشم نصف مبلغ کلیک هاتون رو تقدیم شما دوست عزیز کنملبخند



armin0118
ساعت23:58---18 فروردين 1393

سلام اقا رضا من به خاطر این که شما رو میشناسم و دوست داشتم که بازم با هم کار کنیم من در باکس ایران زمین زیر مجموعه شما شدم و اگر برای شما مشکلی نداره درامدی که از کلیک های من به شما میرسه نصف نصف تا من هم تشویق بشم تا بیشتر کلیک کنم هم این که نصف سودش هم به حساب شما میاد دیگه اگر قبول دارین خبر بدین اگرم که نه همش مال خودتون

سلام آرمین جان

اول ممنون از بابت عضویتت در ایران زمین ، مشکلی نیست خوشحال میشم که با هم همکاری مون بیشتر بشه گلم ، پس لطفا

هر وقت 30 روز شد یه خبر بده که نصف کلیک ها رو برات بریزم .

با سپاس فراوان

 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:, | 7:31 بعد از ظهر | نویسنده : رضا |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ریز دانلود